czwartek, 1 maja 2014

23.






~ owsianka o smaku białej czekolady*, z bananem (w środku), orzeszkami ziemnymi i miodelką ~

*budyń śmietankowy z dodatkiem białej czekolady

No i majóweczka. Jakie plany macie? :) Ja niestety żadnych. A nie! Muszę napisać 8 rozprawek na polski. Znaczy można 4, ale ja chcę poprawić sobie trochę oceny już teraz, więc napiszę więcej. Miałam pobiegać dziś z rana, nawet wcześniej wstałam, ale.. obudziłam się z katarem! :c Nie lubię, nie lubię, nie lubię. A no i sezon grillowy rozpoczęty już wczoraj! Dziękuję rodzinko :)))))

5 komentarzy:

  1. Musiała być pyszna... Banan, orzeszki ziemne, krem czekoladowy ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie bardzo ciekawi ta miodelka , dobra jest ?
    No a owsianka fenomenalna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Miodelka! Kupiłam ją właśnie na spróbowania ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja nie mogę, to wygląda przeidealnie ♥

    OdpowiedzUsuń