niedziela, 13 kwietnia 2014

15. prosto z dworu

~ śmietankowy sernik o smaku białej czekolady* z płatkami migdałów (w środku); kawa z mlekiem ~

*nowy budyń Delecty z białą czekoladą

Rewelacyjnie się upiekł, rewelacyjnie opadł, rewelacyjnie był świetny (; Jest to śniadanie z dworu, dlatego, że przez całą noc trzymałam go za oknem w moim pokoju,a niedawno wyjęłam i go zjadłam :D
Także, ten, podam przepis, może ktoś skorzysta. Robiłam wczoraj na oko :
- 5 łyżek twarogu do sernika (z Biedronki waniliowy),
- 2 łyżki płatków migdałów,
- jajko,
- 1/3 łyżeczki sody,
- 2 łyżki budyniu śmietankowego z białą czekoladą.

Wykonanie:
Twaróg umieścić w misce. Dodać migdały, utrzeć razem. Dodać budyń, wymieszać dokładnie. Oddzielić białko od żółtka. W oddzielnej misce ubić białko, a żółtko dodać do twarogu. Po chwili dodać sodę i białko. Wymieszać. Przełożyć do naczynka i zapiekać. Ja zapiekałam 25 min w 180*.

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie egoistyczne serniki tylko dla mnie <3
    Bardzo ciekawi mnie ten budyń :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pychotka! I szybko Ci się upiekł - ja zawsze trzymam dwa razy tyle czasu, a on i tak jest kiepski. Muszę pokombinować przy proporcjach chyba. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak jadłam ten budyń! Pycha <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko 25 minut piekłaś serniczek i tak cudownie się upiekł? Chyba masz rękę do serniczków :)

    OdpowiedzUsuń