piątek, 4 kwietnia 2014

7. gdy rano Ci się nie chce

~ świeża kajzerka z domowym pasztetem z kurczaka z ogórkiem kiszonym/serem żółtym, szynką z indyka, pomidorem i zieloną cebulką; pomarańcz i mięta ~

.. to zrób kanapki! :) Obudziłam się z wielką niechęcią na wymyślanie i robienie czegokolwiek, to zrobiłam kanapki. Odskocznia od słodkiego, taka mała. Dziś się dowiedziałam, że mama pracuje jutro na 8. Babcia jedzie do swojej mamy, to na mnie spadł obowiązek zrobienia obiadu. Ale, lubię (; A teraz sprzątać, dwór, trening. To co lubię :))))

8 komentarzy:

  1. Czasem taka odskocznia się przydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie odmiany są bardzo smaczne :) Miły dzień się zapowiada u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świeża bułeczka z pysznymi dodatkami i nie potrzeba nic więcej do szczęścia <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie klasyczne a przepyszne :) Mniam.

    A masełko mam z Tk Maxx :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Domowy pasztet z kurczaka - uwielbiam :D Cudo te kanapki :D Odpowiedziałam na Twoje pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja pasztety lubię tylko warzywne, innych nie przełknę :D
    Ale śniadanko i tak pyszne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie zazwyczaj właśnie tak wygląda kolacja :) Ogórek kiszony, mniam :3

    OdpowiedzUsuń