środa, 23 kwietnia 2014

21. śniadanie egzaminacyjne part. 2




~ owsianka na mleku z bananem, domowym masłem orzechowym i orzeszkami ziemnymi; kawa z mlekiem; wapno ~

Wczoraj to był pikuś ;) Z polskiego mam co najwyżej 3 błędy, jak dobrze pamiętam, z historii trochę gorzej niestety. A dziś? Przyrodnicze i matematyka. So close. Ale.. wczoraj się nie stresowałam, to dziś też stresu nie mam! :))) Trzymajcie kciuki o 9 i o 11! :*

A najgorsze jest to, że przez naukę, nie mam czasu Wam komentować i Was odwiedzać.

7 komentarzy:

  1. Ale te masełko pięknie wygląda , chciałbym zrobić takie lejące się ale coś mi nie wychodzi :/


    Nie przejmuj się komentowanie, ja to rozumiem sama pisałam ten test 2 lata temu :D
    Powodzenie na ścisłych :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszna bomba :D
    Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobre śniadanko, na pewno dało Ci dużo energii ;) Ja z polskiego też mam 3 błędy ;) Z tym że rozprawka mnie dobiła.. Dzisiaj nie było tak źle, jak sądzisz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie dzisiaj było koszmarnie. a z polskiego jakieś dwa, góra trzy błędy :D rozprawka poszła mi bardzo dobrze, odwołałam się do 3 lektur :)))))

      Usuń
    2. sprawdzam odpowiedzi i też masakra ! :C

      Usuń
  4. hej, mi też wydawało się, że słabo poszło, a byłam w szkolnej czołówce, bez obaw! ;)

    OdpowiedzUsuń