środa, 2 kwietnia 2014

5. rozwalone, bo bez mąki i z kaszy

~ rozwalone pancakes z kaszy jaglanej na twarożku sernikowym z domowym masłem orzechowym, domowym dżemem wiśniowym; mięta ~

Co nie zmienia faktu, że w smaku były rewelacyjne. Fakt źle się przekręcały, trzy wyrzuciłam, bo mi się rozpadły, ale i tak się mega najadłam. Czy te rozwalone placki znów świadczą o moich planach, że zawale kartkówke z geografii na pierwszej lekcji?! Bardzo mnie bolą zatoki.

edit:
Dziękuję za nominację od Patrycji do LB :*
1. Ulubione składniki do sałatki. Brokuł, jajka, sos czosnkowy, groszek, kukurydza, ser feta.
2.Z czym najbardziej kojarzy ci się mój blog ? Z dobrym jedzeniem.
3.Co będzie królować u ciebie w Wielkanoc. Nie wiem, ale dominować będą napewno jaja, no i ciasta!
4.Wieczór w samotności czy w towarzystwie. W towarzystwie. Nie lubię sama.
5.Jak wygląda twój pokój ? Pomarańczowy, niebieskie meble.
6. Co pragniesz od dłuższego czasu zrobić , ale nie umiesz znaleźć na to czasu ? Zacząć porządne treningi. Ale zatoki nie pozwalają. 
7. Plany na wakacje ? Nie mam, serio (;
8.Sposób na chandrę ? Muzyka.
9. Jeśli język obcy, to jaki ? Angielski. Bardzo chcę się nauczyć hiszpańskiego. W liceum napewno go wybiorę.
10. Kokos + truskawki, Gruszka + chałwa czy Banan + masło orzechowe co wybierasz ? Masło orzechowe i czekolada, może być? ;)
11.  Jak spędzasz swój wolny czas ? Muzyka, znajomi, sport, w najgorszym czasie nauka.

Moje pytania ;
1. Czego pragniesz najbardziej w swoim życiu?
2. Słodkie, czy słone?
3. Jak idzie w szkole?
4. Najlepsze dodatki do owsianki?
5. Awokado w słonej czy słodkiej wersji?
6. Ulubiony owoc?
7. Banan, arbuz?
8. Co lubisz robić w wolnym czasie?
9. Masz jakieś lęki, fobie?
10. Czego słuchasz?
11. Plany na wakacje? :)

Nominuje : Patrycję, Martynę, Karolinę, Natalię, Karolinę, Patrycję, cupoffhappines, Wiktorię.     

12 komentarzy:

  1. Te placuszki ładnie wyglądają , nawet jeśli przewróciły ci się trochę :)
    Powodzenia na geografii :**
    Nominowałam cię do LBA :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za nominację :D Placki nie mogły się doczekać kiedy je zjesz dlatego się przewróciły :D Mimo to wyglądają bardzo ładnie - takie grubiutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twarożkowe zazwyczaj trudno jest przewrócić, ale za to są bardzo delikatne w smaku. Jak dla mnie i tak pysznie wyglądają :)

    Podoba mi się u Ciebie, zostaję na dłużej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za nominację :*
    wierzę, że były obłędnie pyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojj tam oj tam. Moje pierwsze jaglane też były rozwalone, ale smakowały pysznie :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tam, ile razy to mi się coś rozwaliło... Lepiej nie wiedzieć ;p Mimo tego wyglądają bardzo smacznie; wydają się być delikatne i lekkie - muszę spróbować na twarożku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za nominację! Placuchy nie wyglądają tak źle. Po za tym, nie ma się czym przejmować. Ile razy mnie coś nie wyszło..
    + odpowiedź na twoje pytanie: Na trzecie imię biorę Katarzyna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co z tego, że rozwalone skoro są bardzo zdrowe? :-)
    Mam nadzieję, że kartkówka poszła dobrze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wręcz przeciwnie, ale oceny nie były wstawiane. na szczęście :)))

      Usuń
  9. Wygląd nie ważny, skoro pyszne były :)
    Dzięki za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  10. takie rozwalone też mają swój urok! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam placuszki, na pewno były smaczne! :)

    OdpowiedzUsuń